Пт. Фев 23rd, 2024
Як українцю зареєструвати фірму в Чехії

Чехія – європейська країна з величезним потенціалом, яка займає третє місце серед держав ЄС за темпами економічного розвитку. Саме тому Чехію називають східноєвропейською Швейцарією, а іноземці часто розглядають її для відкриття бізнесу. Створити фірму у Чехії варто для різних видів діяльності – IT, нерухомість, туризм, торгівля та логістики тощо.

D:\бажин\Azola тз внешка Липень23\3.jpg

Чому саме Чехія?

Перш ніж дізнатись, як відкрити фірму в Чехії, варто розібратись в наявних формах юридичних осіб. Так, відповідно до законодавства нерезиденти можуть створити такі форми:

  • індивідуальне підприємництво;
  • повне товариство;
  • обмежене товариство;
  • товариство з обмеженою відповідальністю;
  • кооператив;
  • акціонерне товариство;
  • філія.

Кожна з юридичних форм має свої особливості, що стосуються обмежень щодо кількості засновників, розміру статутного капіталу тощо.

Що робити першою чергою

Для українців в Чехії такі ж умови, як і для громадян. Якщо хтось бажає відкрити бізнес, він повинен відповідати таким умовам:

  • мінімальний вік 18 років;
  • дієздатність;
  • відсутність податкових заборгованостей та судимості;
  • для ліцензованих видів діяльності – профільна освіта, підтвердження кваліфікації.

Реєстрацію фірми в Чехії можна умовно поділити на підготовчий етап та основний. На першій стадії потрібно:

  1. Обрати сфери діяльності (деякі напрямки потребують ліцензії).
  2. Вибрати назву та юридичну адресу.
  3. Розподілити повноваження – за потреби обрати засновника, директора.
  4. Обрати розмір статутного капіталу.

На основній стадії треба пройти такі кроки:

  1. Зареєструвати компанію у нотаріальній конторі.
  2. Оформити реєстрацію у відповідному управлінні.
  3. Відкрити в обраному банку тимчасовий рахунок для внесення капіталу.
  4. Написати заяву на реєстрацію у міський Торговий суд.
  5. Оформити реєстрацію в Податковому управлінні.

Також варто підготувати пакет базових документів:

  • опис назви та напрямків діяльності;
  • обидва паспорти (внутрішній і закордонний) засновника та директора компанії;
  • довідки про відсутність судимостей (з місця громадянства);
  • документ, що підтверджує адресу реєстрації для директора, власника, акціонерів (наприклад, квитанції на комунальні послуги);
  • заяви від керуючого складу на згоду внесення їх до бази торгового реєстру.

Загалом оформлення займає близько 20 днів і складається з декількох важливих етапів. Щоб точно зробити все правильно, краще довірити справу професіоналам, наприклад, звернутися у профільну юридичну компанію Азола. Тут гарантують всебічну підтримку та супровід клієнтам, конфіденційність, прозорі умови.

от admin