Пт. Июн 21st, 2024
    Як українцю зареєструвати фірму в Чехії

    Чехія – європейська країна з величезним потенціалом, яка займає третє місце серед держав ЄС за темпами економічного розвитку. Саме тому Чехію називають східноєвропейською Швейцарією, а іноземці часто розглядають її для відкриття бізнесу. Створити фірму у Чехії варто для різних видів діяльності – IT, нерухомість, туризм, торгівля та логістики тощо.

    D:\бажин\Azola тз внешка Липень23\3.jpg

    Чому саме Чехія?

    Перш ніж дізнатись, як відкрити фірму в Чехії, варто розібратись в наявних формах юридичних осіб. Так, відповідно до законодавства нерезиденти можуть створити такі форми:

    • індивідуальне підприємництво;
    • повне товариство;
    • обмежене товариство;
    • товариство з обмеженою відповідальністю;
    • кооператив;
    • акціонерне товариство;
    • філія.

    Кожна з юридичних форм має свої особливості, що стосуються обмежень щодо кількості засновників, розміру статутного капіталу тощо.

    Що робити першою чергою

    Для українців в Чехії такі ж умови, як і для громадян. Якщо хтось бажає відкрити бізнес, він повинен відповідати таким умовам:

    • мінімальний вік 18 років;
    • дієздатність;
    • відсутність податкових заборгованостей та судимості;
    • для ліцензованих видів діяльності – профільна освіта, підтвердження кваліфікації.

    Реєстрацію фірми в Чехії можна умовно поділити на підготовчий етап та основний. На першій стадії потрібно:

    1. Обрати сфери діяльності (деякі напрямки потребують ліцензії).
    2. Вибрати назву та юридичну адресу.
    3. Розподілити повноваження – за потреби обрати засновника, директора.
    4. Обрати розмір статутного капіталу.

    На основній стадії треба пройти такі кроки:

    1. Зареєструвати компанію у нотаріальній конторі.
    2. Оформити реєстрацію у відповідному управлінні.
    3. Відкрити в обраному банку тимчасовий рахунок для внесення капіталу.
    4. Написати заяву на реєстрацію у міський Торговий суд.
    5. Оформити реєстрацію в Податковому управлінні.

    Також варто підготувати пакет базових документів:

    • опис назви та напрямків діяльності;
    • обидва паспорти (внутрішній і закордонний) засновника та директора компанії;
    • довідки про відсутність судимостей (з місця громадянства);
    • документ, що підтверджує адресу реєстрації для директора, власника, акціонерів (наприклад, квитанції на комунальні послуги);
    • заяви від керуючого складу на згоду внесення їх до бази торгового реєстру.

    Загалом оформлення займає близько 20 днів і складається з декількох важливих етапів. Щоб точно зробити все правильно, краще довірити справу професіоналам, наприклад, звернутися у профільну юридичну компанію Азола. Тут гарантують всебічну підтримку та супровід клієнтам, конфіденційність, прозорі умови.

    От admin